Srpen 2011

Lyonská nej za jedno (skvělé) odpoledne

31. srpna 2011 v 22:28 | Nessie
Tak dneska večer se pro změnu po dlouhé době nudím. Ale tak, že se mi ani ten blog psát nechtělo... Nicméně abyste byli trochu v obraze, tak se přemůžu :) V pondělí tu byla na návštěvě moje kamarádka z gymplu Kája. Letěla jsem s ní náhodou už cestou z Prahy v červenci, takže jsme se trochu domluvily, že až pojede zpátky ze svého pracovně-odpočinkového pobytu z Haute Savoie zpátky do Čech, že to vezme přes Lyon. A nakonec se to povedlo, i když jenom na jedno odpoledne.

Europa park - Matějská pro dospělé

28. srpna 2011 v 23:03 | Nessie
Vrchol letošních letních prázdnin se odehrál během dvou dnů. Výlet do Štrasburku byl jenom jako doprovodná atrakce, protože tou hlavní bylo ježdění na horské dráze hlavou dolů a stání ve frontách, abychom si pak užili těch 30 sekund jízdy. Ale musím říct, že to tam mají na fronty dobře navržené, protože jsou tam různé věci na koukání a sem-tam taky něco na zmáčknutí a tak. Zajímavé, navrhovat zábavní park na to, aby se lidi nenudili, až budou stát frontu :)

Alsaské gurmándské zážitky

26. srpna 2011 v 23:24 | Nessie
Za těch pět dní jsme byli v tolika restauracích a jedli tolik různých jídel, že to vystačí na celý samostatný blog. Můžete to brát jako turistického průvodce po Štrasburku a Europa Parku, a nebo jenom jako inspiraci, co si uvařit v neděli k obědu :)

Pastva pro oči - výloha obchůdku s čokoládovými lahůdkami. Protentokrát jsme se nenechali zlákat a hltali jsme jen očima (a já foťákem :)

Štrasburk, město jako z pohádky*

22. srpna 2011 v 22:38 | Nessie
Štrasburk je FAKT MOC pěkný město. Na první pohled jsem si to tam zamilovala. Určitě bych se tam chtěla podívat na vánoční trhy. Prý je to tam ještě hezčí. Město je celé pod sněhem a všude voní svařené víno... Mmmmm :) Od prosince tam bude jezdit i TGV, takže i ta cesta bude hned příjemnější.

Ať žije léto!

21. srpna 2011 v 18:57 | Nessie
Před chvílí jsem se vrátila celá červená jak rajčátko od průzračně čistého jezera obklopeného horami. Koupali jsme se 3x pokaždé víc jak půl hodiny, voda byla akorát tak teplá, aby ještě osvěžila, plavali jsme celou dobu a mezi tím s kamarádem mlátili do kulatého nesmyslu (volejbal) a pěkně se u toho grilovali. Já chci eštěéééé!

Štrasburk, město mých snů

18. srpna 2011 v 19:04 | Nessie

Jak jsme odjeli na prázdniny

13. srpna 2011 v 8:17 | Nessie
Tak teď právě bychom měli sedět na vlaku směr Štrasburk a pokojně poklimbávat. Místo toho jsme doma a mažeme si svačinu. Nestihli jsme ho asi o minutu... Ta minuta nás stála 100 Euro. By se na to člověk vyto. Snad to byla poslední nepříjemnost tohoto výletu! A v pondělí jedeme do Německa do Europa parku vozit se na horské dráze a podobně. Už se moc těším. A teď nebudu moc zdržovat, aby nám neujel ten příští vlak!!!

Video kapelky

9. srpna 2011 v 22:50 | Nessie

Voilà video z květnového koncertu na marché africain. Dost se mi líbí. Tak příjemný poslech!

2 hodiny cesty, 70 minut ohňostroje, jeden nový klobouk a jeden ztracený svetr

8. srpna 2011 v 23:21 | Nessie
O tom, jak jsme jeli do Annecy na další skvělý a vynikající ohňostroj na počest svátku jezera.

Luxusní nohy

7. srpna 2011 v 22:41 | Nessie
V pátek jsme byli u jednoho Romanova kamaráda na oslavě narozenin. Byl to herní večer, takže jsme hráli po skupinkách různé společenské hry. Bylo to fajn. Ve dvě jsem vytuhla a ve 4 mě Roman budil a jeli jsme na kole domů. Zážitek. Ale největší zážitek večera byl tenhle obrázek od jedné spolubydlící:

Je libo vidličku?

5. srpna 2011 v 19:35 | Nessie

No sláva!

3. srpna 2011 v 22:48 | Nessie
Léto se nám vrátilo! A přesně tak, jak si ho představuju. V pátek volejbal, v sobotu ptačí rezervace (reportáž ještě bude), v neděli na houby a ostružiny (hříbková polívka se fakt povedla, akorát jsem si jí dneska vzala jako obvykle do práce v sklenici od marmelády a ta se rozbila, takže šla rovnou do koše, chjo...ale doma bylo polívky ještě dost), v pondělí na volejbal, v úterý na volejbal, dneska na volejbal, zejtra do bazénu a že by pro změnu na volejbal? Jestli jste si ještě nevšimli, tak MILUJU VOLEJBAL!